Usługi logistyczne dla sklepów internetowych – e-commerce

Popularność zakupów w internecie rośnie z roku na rok. Przybywa użytkowników, którzy regularnie robią zakupy nie tylko i wyłącznie w sklepach odzieżowych czy kosmetycznych, niemniej jednak dużym zainteresowaniem cieszą się też sklepy oferujące przykładowo artykuły spożywcze. Taki stan rzeczy przekłada się na wzrost popularności usług takich jak fulfillment center.

Centra fulfillment - co trzeba mieć świadomość tego? Są to centra, które wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom swoich klientów, a więc sklepów on-line, przejmują część albo całość obsługi zamówień klientów w danym sklepie online. Usługa ma charakter rozbudowany, a więc może obejmować wszystkie etapy związane z zamówieniem klienta, począwszy od odbioru towaru od dostawcy, poprzez jego magazynowanie, konfekcjonowanie, a na końcu wysłanie do klienta docelowego. Jak się więc okazuje, Fulfillment Polska to usługi obejmujące właściwie każdy odcinek obsługi zamówienia klienta. Warto zdawać sobie sprawę jednak o tym, że operatorzy zewnętrzni zajmujący się częścią logistyczną obsługi zlecenia mogą realizować takie usługi w sposób kompleksowy, lub jedynie wybrane przez nas elementy, które obejmują przykładowo tylko magazynowanie. Wybór modelu współpracy powinien być uzależniony od kilku czynników, przede wszystkim od posiadanego przez nas zaplecza. Jeżeli nie mamy ani magazynu ani równie� � pracowników przeszkolonych w pakowaniu towaru, to z pewnością warto całość usługi oddać w ręce fachowców, którzy zadbają o właściwie każdy aspekt, a więc w głównej mierze o to, by do konfekcjonowanych produktów dołączone były materiały promocyjne.
Więcej informacji: usługi logistyczne dla sklepów internetowych.