Prowadzenie sklepu internetowego

Linkowanie zewnętrzne to jeden z kluczowych czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce Google. Dużą wagę przykładają do niego pozycjonerzy, wiedzą oni bowiem jak wielką ma siłę. Jednocześnie nieprawidłowo wybrane linki mogą danej stronie zaszkodzić - zrzucić ją z wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, a wręcz w całości wyrzucić z indeksu Google.

  Jak zabrać się za linkowanie zewnętrzne, aby czerpać z niego same korzyści? Źródła dobrej jakości linków Pozyskiwanie linków to proces długotrwały i musi być prowadzony regularnie. Należy cały czas posiadać rękę na pulsie i sprawdzać, jaki wpływ na widoczność witryny w wyszukiwarce mają realizowane przez nas działania. Nie warto zatem zabierać się do tej pracy samodzielnie - prawdopodobnie że masz do tego odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Wyszukiwanie dobrej jakości stron zajmie Ci wiele czasu i może nie przełożyć się na dużą poprawę pozycji Twojej strony. Ale mamy dla Ciebie inne rozwiązanie. W sieci znajdziesz sporo różnych platform, które wykonały część pracy za Ciebie. Zebrały one większość miejsc, z których możesz zyskać linki i uporządkowały je pod względem jakości. Wystarczy zatem, że założysz darmowe konto w takich sklepie, a zyskasz dostęp do tyś. różnych witryn z możliwością dodawania odnośników. Dodatkowo możliwy jest wybór formy linkowania - może zamieścić odnośnik w istniejącym tekście lub także wytworzyć własny tekst od nowa i to w nim zawrzeć link. Na co zwrócić uwagę przy wyborze linków? Na początku najlepiej ograniczyć sobie tematykę. Szukaj portali z branży podobnej do Twojej, a Google z całkowitą czyli stu procentową pewnością to doceni. Niemniej jednak nie powinieneś wybierać jedynie takich miejsc. Na poprawę widoczności w wyszukiwarce wpłyną również odnośniki z witryn ogólnych, np. serwisów informacyjnych konkretnych miast. To także dobry sposób, aby reklamować własne usługi lokalne. Oprócz tematyki ważne będą jeszcze inne czynniki. Pozyskiwanie linków zacznij od sprawdzenia, czy strona wypracowała sobie wysoki Page Rank oraz wskaźnik Trust Flow. Przeanalizuj także wielkość ruchu na stronie w miesiącu. Im wyższa, tym lepiej dla Ciebie. Zobacz także: pozyskiwanie linków do witryny.