Odpowiednia rehabilitacja wykonywana w mieszkaniu pacjenta

Jakiś czas temu miałem zabieg chirurgiczny. Sama operacja na szczęście przebiegła świetnie. Ale w tej samej chwili lekarz prowadzący zakomunikował mi, że muszę zgłosić się do rehabilitanta.



Teraz w mojej głowie powstał mętlik. Szczerze mówiąc żadnego nie znałem. Rozpocząłem więc szukać takich właśnie specjalistów na internecie.

Moją uwagę przykuła informacja, że są osoby, które wykonują rehabilitację w domu pacjenta. Faktycznie bardzo mi się coś takiego spodobało. Cały czas mam jeszcze bardzo duże kłopoty z chodzeniem. Teoretycznie lekarz powiedział mi, że po rehabilitacji wrócę do pełnej sprawności siebie. Mam nadzieję, że de fakto tak się stanie.

Zwłaszcza, że trafiłem na prawdziwego specjalistę. Od razu widać, że to osoba mająca edukację i doświadczenie.
Co interesujące, za dojazd do mojego domu nie bierze ani jednej złotówki. Koszty powiązane są jedynie z przebiegiem rehabilitacji, czyli bardzo podobnie, jakbym rehabilitował się w gabinecie czy szpitalu itp. Dla mnie jednakże rehabilitacja w domu jest o sporo bardziej korzystna. Przede wszystkim nie muszę męczyć się z dojazdami, bo na razie każdy krok powoduje mi jeszcze niemały ból. Nie za bardzo wyobrażam sobie, jak mógłbym samodzielnie dojechać do konkretnego gabinetu i tak dalej. To natomiast nie wszystko. Poza tym nie muszę tracić czasu na dojazdy, a także pieniędzy.

W pewnym sensie jest to więc nawet tańsza usługa. Muszę również powiedzieć, że u siebie po prostu czuję się jakoś bardziej oczywisty siebie. Przenigdy nie byłem osobą, która potrafi łapać świetny kontakt z obcymi.

Na szczęście kinezyterapeuta pomógł mi przełamać pierwsze lody.

Jest to osoba realnie miła i przyjazna. Widać, że to fachowiec. Zresztą czuję to tak naprawdę po każdej sesji. Cieszę się więc, że trafiłem na kogoś takiego. Każdemu zdecydowanie polecam taką usługę rehabilitacji w domu, bo to rzeczywiście bardzo dobre rozwiązanie.


Zobacz także: tu więcej o nich poczytasz